.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرمايه‌‌گذاران كمكي به فوتبال ساري نمي‌كنند

رئيس هيئت فوتبال شهرستان ساري با اشاره به اينكه بيش از 50 تيم از اين شهرستان در ليگ‌هاي دسته يك تا سه فوتبال و فوتسال استان شركت دارند، گفت: با اين وجود سرمايه‌‌گذاران كمكي به فوتبال ساري نمي‌كنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سعيد نجاريان در حاشيه فستيوال زير 13 سال آسيا كه در ساري در حال برگزاري است در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 14 باشگاه نيز در شهرستان ساري در مسابقات فوتبال و فوتسال قهرماني كشور در رده‌هاي سني مختلف در ميادين حضور دارند.
وي افزود: با توجه به وجود شهرك‌هاي صنعتي و كارخانجات دولتي و خصوصي در ساري بنا به دلايلي سرمايه‌گذاران و حاميان مالي از اين رشته در استان و شهرستان حمايت نمي‌كنند.
رئيس هيئت فوتبال ساري با اعلام اينكه به دليل عدم حمايت سرمايه‌گذاران بسياري از استعدادهاي اين رشته ورزشي مجبورند براي تيم‌هاي غير‌بومي بازي كنند، يادآور شد: فوتبال امروز يك ورزش پرطرفدار است و سرمايه‌گذاران مي‌توانند با سرمايه‌گذاري خود در اين بخش مشاركت داشته باشند.
نجاريان با اشاره به اينكه در اين شهرستان بيشتر باشگاه‌ها داراي مدرسه فوتبال هستند، تصريح كرد: مديران باشگاه‌ها توجه خاصي به ورزش‌هاي پايه دارند و از اين طريق مي‌توانند به راحتي بازيكن جديد را براي تيم‌هاي خود جذب كنند، زيرا بازيكني كه چندين سال در يك باشگاه بازي كرد راحت‌تر مي‌تواند فوتبال بازي كند.
وي درباره مشكلات فوتبال استان خاطرنشان كرد: فوتبال به دليل جذابيتي كه دارد هميشه مورد توجه است و اين امر موجب مي‌شود كه حاشيه‌هاي زيادي نيز در اين رشته وجود داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.